1. Helpcenter
  2. Services & voorwaarden

Wat bij pech onderweg?

Alle info rond pechbijstand vind je terug in de Services sectie van onze myo2o Biker tool. Log hiervoor in in myo2o Biker en download onze handige Servicefiche Pechbijstand.

Opgelet! Je kan pas gebruikmaken van de pechbijstandsverzekering, als je deze geactiveerd hebt. Controleer dit vooraf, zo kom je niet voor onaangename verrassingen te staan!

Sta je in panne met je fiets? Onze partner VAB, één van de grootste spelers op vlak van fietsbijstand, helpt je snel weer op weg.

Bel rechtstreeks naar het unieke nummer voor o2o Company Bike Lease Assistance +32 (0)3 253 61 87 (niet geldig voor AG Insurance klanten) en geef volgende gegevens door:

• Het Bicycle ID-nummer - kijk voor dit nummer op je fietssticker of in myo2o Biker.

• Je naam en de naam van je werkgever.

• Het merk/model van je fiets.

• De plaats waar je gestrand bent.

Belangrijk:

• Wanneer de VAB-wegenwachter je fiets niet ter plaatse terug rijklaar kan maken, is gratis vervoer van je fiets mogelijk. VAB brengt je fiets (en jou) naar de plaats die het meest geschikt is voor de herstelling.

• Is je fiets gestolen? Dan organiseert VAB het vervoer tot je vertrek- of aankomstplaats tot een maximumbedrag van €80. Dit enkel wanneer je kan aantonen dat je alle voorzorgsmaatregelen hebt genomen om het risico op diefstal maximaal te beperken én wanneer je aangifte hebt gedaan bij de politie.

Heb je de pech doorgegeven? De VAB-wegenwachter probeert zo snel mogelijk ter plaatse te zijn. Je ontvangt een SMS van VAB met de geschatte aankomsttijd en je krijgt een link om de wachttijd verder op te volgen.

Opgelet! De betaling van onderdelen of tussenkomsten die niet in de pechbijstand zijn opgenomen, kan niet via het servicebudget verlopen. De bijhorende kosten zullen rechtstreeks gefactureerd worden.

Check de Algemene voorwaarden voor meer info over de Uitsluitingen van deze pechbijstandsverzekering.